Adimen Artifizial Generatiboa: aplikazio espezifikoak negozio txikientzat : Merkataritza, Ostalaritza eta Zerbitzu arlotakoak
Adimen Artifizial Generatiboa (AAG) eduki berriak modu automatizatuan sortzeko gaitasuna duen teknologia berritzailea da: testuak, irudiak, bideoak, ideiak eta gehiago. Gero eta eskuragarriagoa denez, negozio txikientzat aliatu estrategiko bihurtu daiteke komunikazioa hobetzeko, lanak arintzeko eta ikusgarritasuna handitzeko. Saio honetan, AAG zer den, nola funtzionatzen duen, zein tresna erabil daitezkeen (ChatGPT, Gemini, Copilot…) eta lan profesionalean izan ditzakeen aukerak ezagutuko ditugu.
HIZLARIA:
Begoña Lashayas, Mondragon Unibertsitateko irakaslea. Marketing digitala, teknologia berriak eta adimen artifizialean espezializatua. Komunikazioa, turismoa eta hezkuntza bezalako sektoreetan aplikazio praktikoetan esperientzia zabala du.
HELBURUAK:
- Adimen Artifizial Generatiboaren funtzionamendua ulertzea
- Prompting
- Tresna nagusiak eta haien erabilera ezagutzea
- Negozio txikietan aplikazio-aukerak aztertzea




