larunbata, 26 azaroa, 2022
Bidejokoaren teknologia, industrian aplikatuta

NOIZ: 2018/10/19

ORDUA: 10.00-14.00

NON: MIGUEL ALTUNA LHIIko aretoan

HIZKUNTZA: EUSKERAZ eta GAZTELERAZ

PUBLIKOA: ENPRESAK ETA IKASTETXEAK

AZOKA: BASQUE GAME LAB

Bidejokoaren teknologia, industrian aplikatuta: Gamifikazioa, errealitate birtuala eta errealitate areagotua

Nola aplikatu bideojokoen teknologia –hau da, errealitate birtuala, errealitate areagotua edo gamifikazioa– industriako atal ezberdinetan erabiltzeko; esaterako prestakuntzan, segurtasunean, mantentze-lanetan eta abarretan.

NORK: BASQUE GAME LAB

azaroa, 2022

02azaalldayalldayElektromobilitatea automozioan

03azaalldayalldayHondakin jasangarriak: fikzioa ala errealitatea?

05azaalldayalldayWolfram Encounterra

08aza10:45 am10:45 amUtopia? Euskaraz bideojokoetan aritzea ez behintzat!

10azaalldayalldayAntibiotikoekiko erresistentzia arazo al da EAEn?

10azaalldayalldayZer eragin izan dezakete urtegiek landareetan?

11azaalldayalldayEnpresa metabertsoan, hiru dimentsioko internet berrirantz

21azaalldayalldayHezkuntza ekintzaile berritzailea

abendua

16abealldayalldayEmakume zientzialariaren lehiaketaren bideoen aurkezpena

Social

X