astelehena, 3 azaroa, 2025
Bidejokoaren teknologia, industrian aplikatuta

NOIZ: 2018/10/19

ORDUA: 10.00-14.00

NON: MIGUEL ALTUNA LHIIko aretoan

HIZKUNTZA: EUSKERAZ eta GAZTELERAZ

PUBLIKOA: ENPRESAK ETA IKASTETXEAK

AZOKA: BASQUE GAME LAB

Bidejokoaren teknologia, industrian aplikatuta: Gamifikazioa, errealitate birtuala eta errealitate areagotua

Nola aplikatu bideojokoen teknologia –hau da, errealitate birtuala, errealitate areagotua edo gamifikazioa– industriako atal ezberdinetan erabiltzeko; esaterako prestakuntzan, segurtasunean, mantentze-lanetan eta abarretan.

NORK: BASQUE GAME LAB

azaroa, 2025

29urr(urr 29)11:56 am14abe(abe 14)11:56 am"Visiones cuánticas" (Ikuspegi kuantikoak)

03azaalldayalldayKuantikaren olatua surfeatzen

03azaalldayalldayFernando G. Baptista: Infografia zientifikoaren esploratzailea

05azaalldayalldayMateria miatzen, atomoz atomo

10azaalldayalldayKoloreen Kimika

11azaalldayalldayAdimen Artifizial Generatiboa: aplikazio espezifikoak negozio txikientzat

12azaalldayalldayIdeien Kimika. Unibertso kimikoaren azken muga

19azaalldayalldayGazte ikerlariak

abendua

29urr(urr 29)11:56 am14abe(abe 14)11:56 am"Visiones cuánticas" (Ikuspegi kuantikoak)

Social

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu erabiltzaile esperientziarik onena izan dezazun. Nabigatzen jarraitzen baduzu, baimena ematen ari zara cookie horiek onartzeko eta gure cookie politika, sakatu esteka informazio gehiagorako.

ACEPTAR
Aviso de cookies
X